سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پارکت لمینت

مدل های مختلفی از کفپوش تا کنون در صنعت ساختمان سازی معرفی شده اند که هیچ یک مانند پارکت لمینت از محبوبیت بالایی برخوردار نیستند. پارکت لمینت از بهترین کفپوش های حال حاضر محسوب میشود که از ویژگی های زیادی برخوردار است. پارکت لمینت نوع تکامل یافته پارکت محسوب میشود و تمامی عیوب پارکت در پارکت لمینت حذف شده است. پارکت لمینت از دوام نسبتا بالاتری برخوردار است زیرا روکشی که بر روی آن قرار داده شده است اجازه آسیب رسیدن به پارکت را نمیدهد.

ویژگی های پارکت لمینت

از ویژگی های پارکت لمینت در نصب آسان آن میباشد و تنها کافی است تا لبه های پارکت به یکدیگر متصل شوند. در پارکت های قدیمی برای نصب باید از چسب استفاده  میشد که این موضوع روند نصب را تا حدی مشکل میکرد اما در نصب پارکت لمینت دیگر نیازی به چسب نمیباشد. عدم استفاده از چسب در نصب پارکت لمینت میزان کثیف کاری در حین نصب را تا حد زیادی کاهش میدهد و این یک ویژگی برای آن به حساب می آید. نصب پارکت لمنیت همانطور که گفته شد بدون استفاده از چسب انجام میشود که همین موضوع در اجرای سریع آن نقش مهمی دارد. اجرا و راه اندازی پارکت لمینت در مدت زمانی بسیار کوتاه انجام میشود و نیازی نیست تا زمان زیادی بدین منظور صرف شود. پارکت لمینت قابل شستشو است و در صورتیکه نیاز باشد میتوان سطح آنرا با مواد شوینده و یا همچنین آب مورد شستشو قرار داد. پارکت های قدیمی  از قابلیت شستشو برخوردار نیستند و در صورتیکه آب به سطح آنها برخورد کند احتمال آسیب دیدن و پوسیدگی آنها افزایش می یابد.

برای خرید پارکت لمینت میتوانید با شرکت دکور آفیس یکی از شرکت های فعال در زمینه فروش تجهیزات مورد نیاز دکوراسیون تماس حاصل کنید. فروشگاه تزئینات داخلی دکور آفیس از تیم پشتیبانی و فروش با تجربه و با سابقه ای برخوردار است که میتوانند قبل از خرید پارکت لمینت اطلاعات کاملی را در اختیار شما قرار دهند.